挑战最高 d o w n
评分: +20+x

(整活)
现在,我将挑战此网站的最高差评数。我知道,这是一项不可能的任务!我知道,网站成员已经大量流失!我也知道,现在该网站已经无人问津!但是我不会退缩,在第一个界面突破-100之前,所有人都认为这是一项不可能的任务。但是他做到了,他们做到了,千千万万个烂文作者做到了!!这就是事实。有人问,这有什么意义。可是,当第一个-10,-50,-100界面出现前,每个人都认为这是不可能的。但是今天,我将会挑战全网站最高 d o w n。

Now, I'm going to challenge this site for the highest negative rating. I know, this is an impossible task! I know, the site has lost a lot of members! I also know that the site is now no one! But I won't back down. Before the first interface broke through -100, everyone thought it was an impossible task. But he did it, they did it, thousands of bad writers did it!! That's the truth. Some people ask what the point is. However, before the first -10, -50, -100 interface appeared, everyone thought this was impossible. But today, I'm going to challenge the highest D o w n.

今、私はこのサイトの最高評価数に挑戦します。これは不可能な任務だと知っています!私は知っています。ウェブサイトのメンバーはすでに大量に失われています!私も知っています。今、このサイトはもう誰も津に尋ねていません!しかし、私は引っ込みません。最初のインターフェイスが-100を突破するまで、誰もが不可能な任務だと思っていました。しかし、彼はやった、彼らはやった、何千万人もの腐った文の作者がやった!!これが事実です。これは何の意味があるのかと聞かれました。しかし、最初の-10、-50、-100インターフェイスが現れる前に、誰もがそれは不可能だと思っていました。しかし、今日、私は全サイトで最高に挑戦しますd o w n.

이제이사이트의최고평가에도전하겠습니다. 나는이것이불가능한임무라는것을안다! 내가알다싶이사이트의성원들은이미대량으로류실되였다. 나도알아,지금이사이트는이미아무도물어보지않아! 하지만나는물러서지않을것이다.첫번째인터페이스가-100을돌파하기전에는모든사람들이이것이불가능한임무라고생각한다. 그러나그는해냈고그들은해냈고수천수만의썩은문필자들은해냈다!! 이것이바로사실이다. 어떤사람은이것이무슨의의가있는가고물었다. 그러나첫번째-10,-50,-100인터페이스가나타나기전에모든사람들이이것이불가능하다고생각합니다. 하지만오늘나는전사이트최고에도전할것이다 down..

这是现有的文字版本。挑战最高,挑战无穷,勇敢面对,方得胜利。

© SCP基金会云国分部
© 地下黑市
2019-2024
一切内容公开共享